GURE SEME-ALABAK ONGI HEZTEKO OINARRIAK.

Seguru baietz, zu aita edo ama moduan, galdera hauek egin dizkiozula zeure buruari: Nola hezi behar dut nire seme-alaba?; Zein aspektu dira garrantzitsuenak?; Noraino exigitu behar diot?; Zer arau finkatu behar dira?; Oraindik ez ote da txikiegia …?; Nolakoa da nire hezteko modua eta zein da hezteko modurik egokiena?; Zer da gehien eragiten diona ongi […]

NOLA LAGUNDU GURE SEME-ALABEI TALDE PRESIOAREN AURREAN?

Berdinen arteko taldeak oinarrizko garrantzia hartzen du haurtzaroan eta nerabezaroan gure seme-alaben garapen psikologiko eta emozionalean. Nola lagundu taldearen presioa modu egokian kudeatu dezaten eta teknologia berriek presio honetan duten eraginari aurre egiten? Data: 2024/02/07. Ordutegia: 11:00etatik-13:00etara edo 17:00etatik-19:00etara. Hizlaria: Juan Carlos Alonso. EMAN IZENA HEMEN Irudia hemendik hartuta <a href=”https://www.freepik.es/foto-gratis/persona-que-sufre-acoso-escolar_20146576.htm#query=presi%C3%B3n%20de%20grupo%20adolescentes&position=28&from_view=search&track=ais”>Freepik</a>

SEXUALITATEEI HAURTZAROAN ARRETA ESKAINIZ.

Sexualitatea gizabanakoari datxekion berezko ezaugarria da jaiotzatik, beraz, Lehen Hezkuntzako umeak sexudunak dira eta hori oinarri hartuta egingo dugu formakuntza hau.  Sexuatze prozesua, gizaki sexudun gisa eraikitzeko prozesua, dinamiko eta aldakorra da eta modu biografikoan emango da, bakarra eta errepikaezina izanik, bizitza osoan zehar. Umeak beraien burua ezagutu, onartu eta modu egokian azaltzeko gaitasuna landuz […]

NOLA AURREIKUSI TEKNOLOGIAREKIKO ADIKZIOAK FAMILIATIK.

Teknologia berriak gure seme-alaben bizitzaren osagarri garrantzizkoak dira; etxean, eskolan eta kalean. Guraso bezala, teknologi horietan hezteko formatuak eta informatuak al gaude?. Kontzienteak al gara gure seme-alabengan eragiten dituzten eraginaz eta arriskuaz? Kontzienteak al gara muga batzuk ez baditugu jartzen adikzioa sor dezaketela? Mugikorra, bideojokoak, sare sozialak, … bezalako teknologi berriak modu egokian erabiltzeko, ezinbestekoa […]